Veelgestelde vragen en klantenservice

Door producten met vip-prijzen aan te schaffen, word je automatisch aangemeld voor een lidmaatschap. De eerste 3 dagen heb je een ‘freemium’-lidmaatschap en op de 3e dag wordt 47.00 EUR in rekening gebracht, wat 1:1 in credits wordt omgezet en wordt gestort in je Falinas-account. Je kunt wanneer je maar wilt dit aanvullen en winkelen, de maand overslaan, of je lidmaatschap opzeggen.

Uw Account geeft het saldo van Lidmaatschap credits weer. Een :domain credit kan op elk moment worden uitgegeven. Het aantal credits dat u ontvangt is gelijk aan de waarde van de opwaardering van het lidmaatschap, gebaseerd op de munteenheid {"id":1,"code":"EUR","numeric_code":"978","name":"Euro","symbol":"\u20ac","symbol_position":"before","symbol_separator":"","thousands_separator":",","decimal_separator":".","round_short":0,"is_automatic_rate_update":0,"created_at":"2018-11-14T11:38:31.000000Z","updated_at":"2019-05-29T11:41:59.000000Z"} (1 CURRENCY = 1 credit). Een :domain tegoed vervalt na 30 dagen.

Log in bij je account en ga naar ‘Mijn account’. Scrol naar ‘Lidmaatschap opzeggen’ en klik op ‘Opzeggen’. Het opzeggen van je lidmaatschap wordt per e-mail bevestigd. Houd er rekening mee dat je binnen de eerste 24 uur je lidmaatschap niet kunt opzeggen, maar gedurende deze tijd wordt er geen geld van je rekening gehaald. Je eerste vip-betaling vindt plaats na 14 dagen. Mocht je problemen ondervinden, neem dan contact met ons op via [email protected]

Je kunt je lidmaatschap op elk moment opzeggen. Log hiervoor in en zeg je lidmaatschap op. Als je problemen ondervindt, neem da contact met ons op via [email protected] Het moment van je eerste e-mail over de opzegging wordt beschouwd als het moment waarop je hebt opgezegd. Dit geldt ook als we niet op tijd reageren voordat het geld van je rekening is gehaald. In dat geval betalen we je het van je rekening gehaalde bedrag graag terug.
Houd er rekening mee dat opzegging van je lidmaatschap niet je bestellingen annuleert. Dit geldt zowel voor bestellingen via onze website als deelnames aan onze wedstrijden.

Bij opzegging van je lidmaatschap wordt je geld niet terugbetaald en we betalen geen lidmaatschapskosten terug, tenzij je voordat de proefperiode is afgelopen hebt laten weten dat je het wilde annuleren, maar er toch een bedrag van je rekening is gehaald. Alle terugbetalingen voor geretourneerde producten worden terugbetaald via de gebruikte betaalmethode, tenzij via e-mail iets anders is vermeld.

Jazeker. Alle producten die je als lid hebt besteld worden bij je afgeleverd, zelfs als je nog voordat ze door ons zijn verzonden je lidmaatschap opzegt.

Vanaf het moment dat de bestelling is verzonden, ontvang je deze normaal gesproken na 2 tot 7 werkdagen.

Als je een product wilt retourneren, hoef je alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] en wij zullen je door het proces leiden!

Om het proces te versnellen, voegt u uw naam, bestelnummer, de reden van retournering en eventuele aanvullende informatie toe aan uw aanvraag. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden onder sectie 8. Retourneren.

De producten moeten worden verzonden naar Falinas ApS, naar het volgende adres Vesterå 15, 9000 Aalborg, Denmark

Neem contact met ons op

Stuur ons een e-mail

Je kunt ons altijd een e-mail sturen als je vragen of opmerkingen hebt en we antwoorden je binnen 24 uur.

Schrijf naar ons:: [email protected]

Chat met ons

Kom snel met ons in contact! We staan klaar om je vragen te beantwoorden tijdens onze openingstijden::

Maandag - vrijdag: 9.00 uur tot 17.00 uur (GMT)
Zaterdag: 10.00 uur tot 16.00 uur (GMT)

Schrijf naar ons in onze Live chat

24/7 Bel ons op (+44) 20 4520 0460