Veelgestelde vragen en klantenservice
Account- en aanmeldingsproblemen
Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan in https://falinas.nl/password/reset, als je al hebt geprobeerd je wachtwoord opnieuw in te stellen, maar geen e-mail van ons hebt ontvangen, controleer dan je map met ongewenste e-mail of spam.
Als je meer hulp nodig hebt voor een ander probleem met je account, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via [email protected], livechat of telefoonnummer.
Hoe werken credits?
Uw Account geeft het saldo van Lidmaatschap credits weer. Een falinas.nl credit kan op elk moment worden uitgegeven. Het aantal credits dat u ontvangt is gelijk aan de waarde van de opwaardering van het lidmaatschap, gebaseerd op de munteenheid EUR (1 CURRENCY = 1 credit). Een falinas.nl tegoed vervalt na 30 dagen.
Hoe kan ik lid worden?
Door producten te kopen die de VIP -prijs selecteren, wordt u automatisch ingeschreven voor het VIP -lidmaatschapsplan.
U zult genieten van onmiddellijke volledige toegang tot het verkochte VIP-lidmaatschap, en uw automatische aanmelding zal initiëren en we zullen de volledige prijs in rekening brengen (47.00 EUR), die 1: 1 wordt omgezet in credits en in uw Falinas-account wordt gestuurd .
Hoe werkt de terugkerende contributie van het lidmaatschap?
De terugkerende kosten voor het lidmaatschap worden ingesteld om elke 14 dagen te worden betaald, ons VIP-lidplanaanvullingsprijs is 47.00 EUR inclusief vat, en zal worden afgetrokken van de geselecteerde betaalmethode.
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
- Log in op uw account en ga naar "Mijn account", ga naar "Lidmaatschap annuleren" en klik op "Annuleren".
- Door contact op te nemen met ons klantenserviceteam op het e-mailadres : email of livechat.
U ontvangt een bevestigingsmail met betrekking tot de opzegging van uw lidmaatschap.
* Houd er rekening mee dat u uw lidmaatschap niet binnen de eerste 24 uur kunt annuleren terwijl we de registratiegegevens bijwerken.
Als ik mijn lidmaatschap opzeg, ontvang ik dan een terugbetaling?
We geven geen restituties over het lidmaatschapsplanprijzen, omdat u een onmiddellijke volledige toegang heeft tot onze diensten.
Moet ik annuleringskosten betalen als ik mijn lidmaatschap opzeg?
Zodra een gebruiker een annuleringsverzoek indient, heeft hij twee opties:
- Gebruikers kunnen de lidmaatschapsservice annuleren zonder extra kosten als ze het huidige lidmaatschap voor een langere periode van dertig (30) dagen vanaf de datum van het verzoek behouden, of
- Gebruikers kunnen de lidmaatschapsservice met onmiddellijke ingang opzeggen door te betalen 6.95 EUR
Ik heb een product besteld en mijn lidmaatschap opgezegd. Zal ik mijn product nog steeds ontvangen?
Ja, alle producten die als lid worden besteld, worden bij u geleverd, zelfs als u uw lidmaatschap annuleert voordat het van ons is verzonden.
Hoe lang duurt het de levering van mijn producten?
Vanaf het moment dat de bestelling is verzonden, ontvang je deze normaal gesproken na 2 tot 7 werkdagen.
Hoe retourneer ik een bestelling?
Als je een product wilt retourneren, hoef je alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] en wij zullen je door het proces leiden!
Om het proces te versnellen, voegt u uw naam, bestelnummer, de reden van retournering en eventuele aanvullende informatie toe aan uw aanvraag. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden onder sectie 9. Retourneren.
De producten moeten worden verzonden naar Falinas ApS, naar het volgende adres Mylius Erichsens Vej 20A, 9210 Aalborg SØ, Denmark
Kan ik een terugbetaling krijgen bij geretourneerde producten?
Als u goederen heeft gekocht Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw goederen van gedachten veranderen. Houd rekening met de goederen waarvan de verzegeling na levering door u is verbroken en die om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd.
* Houd er rekening mee dat in het geval dat het restitutiebedrag in sommige gevallen kan afwijken van het betaalde bedrag als gevolg van valutawissels en kosten van derden, en wij niet verantwoordelijk zijn voor de verschillen die worden veroorzaakt door dergelijke tarieven of vergoedingen.
Terugbetalingen kunnen worden geclaimd via de beschikbare kanalen van onze klantenondersteuning en zullen van geval tot geval worden beoordeeld.
Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden onder sectie 10. Terugbetaling.
Hoe werkt terugbetaling als ik mijn credits heb gebruikt?
Als u lid bent met een actief abonnement en uw periodieke betaling is omgezet in credits en u heeft de beschikbare credits van uw Falinas account besteed bij het kopen van producten, dan heeft u recht op terugbetaling binnen 14 dagen na de dag je hebt je goederen ontvangen, maar de terugbetaling zal worden uitgegeven als tegoeden.
Terugbetalingen kunnen worden geclaimd door gebruik te maken van de beschikbare kanalen van onze klantenondersteuning en zullen van geval tot geval worden beoordeeld.
Wat moet ik doen als mijn pakket tekenen van schade of manuele behandeling vertoont?
Bij de levering van het pakket is de klant verplicht het pakket zorgvuldig van elke kant te controleren. In geval van manipulatie van de doos of van verschillende soorten tape, dient de klant de vervoerder om een briefje te vragen betreffende de schade of het pakket te weigeren en de verkoper hiervan in kennis te stellen.