ALGEMENE VOORWAARDEN

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2023

Lees deze algemene voorwaarden aandachtig door voordat u onze service gebruikt.

1.Algemene informatie over falinas.nl

  1. 1.1 Deze Algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bezoekers, gebruikers en anderen die toegang hebben tot of gebruik maken van de Service en U verklaart dat u ouder bent dan 18 jaar, falinas.nl staat niet toe dat personen onder de 18 jaar de Service gebruiken.

  2. 1.2 Door toegang te krijgen tot of gebruik te maken van de Service stemt u ermee in gebonden te zijn aan deze Algemene voorwaarden. Als u het niet eens bent met een deel van deze algemene voorwaarden, heeft u geen toegang tot de service.

  3. 1.3 Deze Algemene voorwaarden beschrijven de rechten en plichten van alle gebruikers met betrekking tot het gebruik van de Service, inclusief de algemene voorwaarden van lidmaatschapsservices en de algemene voorwaarden voor aankopen bij falinas.nl en Falinas ApS geregistreerd bij 41331380 - hierna Falinas genoemd.

  4. 1.4 falinas.nl kan meldingen, e-mails, nieuwsbrieven, speciale aanbiedingen, updates, bestellingen, persoonlijke voorkeuren en activiteiten met betrekking tot het Falinas-account en andere verzenden om de winkelervaring van de klant te maximaliseren met behulp van de informatie die beschikbaar is in het geregistreerde rekening. Als gewaardeerd Falinas VIP-lid profiteert u van exclusieve ledenprijzen en speciale promoties. U kunt zich op elk moment afmelden voor het ontvangen van door ons verzonden meldingen door naar uw profiel te gaan op de pagina "Mijn account" op de Falinas-website of door contact op te nemen met ons klantenserviceteam.

  5. 1.5 Door zich aan te melden voor onze nieuwsbrieven en meldingen, stemt de klant er ook mee in mobiele sms-berichten van ons te ontvangen op het telefoonnummer dat is opgegeven bij het aanmelden voor de services, en elk aanvullend of bijgewerkt telefoonnummer dat u als contactnummer in verband met uw lidmaatschap opgeeft . Ongeacht hoe u zich heeft aangemeld voor de services, u stemt ermee in automatisch gekozen, vooraf opgenomen of vooraf bepaalde mobiele berichten te ontvangen op het telefoonnummer dat aan uw account is gekoppeld, en u begrijpt dat uw toestemming voor het ontvangen van deze berichten niet vereist is om een aankoop te doen. falinas.nl bezit de persoonlijke informatie van klanten volgens ons privacybeleid en geeft expliciet toestemming om sms-berichten (inclusief marketing-/reclameberichten) op uw mobiele apparaat te ontvangen via geautomatiseerde telefoonkiessystemen of andere geautomatiseerde technologie. Deze berichten bevatten informatie over hoe u uw account en lidmaatschap kunt beheren en kunnen speciale aanbiedingen en andere promotionele inhoud bevatten. Hoewel u ermee instemt berichten te ontvangen die zijn verzonden met behulp van een autodialer, mag het voorgaande niet worden geïnterpreteerd als de suggestie of suggestie dat alle mobiele berichten die u van ons ontvangt, worden verzonden met behulp van een automatisch telefoonkiessysteem ("ATDS" of "autodialer"). . Bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.

2. Cookies en persoonlijke gegevens

  1. 2.1 Falinas maakt gebruik van cookies en cookies van derden.

  2. 2.2 Een cookie is een tekstbestand dat het mogelijk maakt om informatie op te slaan of toegang te krijgen tot gegevens die zijn opgeslagen op de computer, tablet, smartphone, eindapparatuur en dergelijke, met als doel gegevens over de Klant te verkrijgen. De gegevens die door middel van cookies worden verzameld, worden gebruikt om het gedrag van de klant op de website te analyseren en om de klant een optimale ervaring te geven. Verder worden cookies toegepast binnen marketing.

  3. 2.3 Falinas verzamelt de nodige cookies, preferentiële cookies, operationele en optimaliseringscookies en cookies voor gerichte reclame.

    1. 2.3.1 Voor de werking van bepaalde functies op de website zijn noodzakelijke cookies nodig.

    2. 2.3.2 Preferentiële cookies worden verzameld ter ondersteuning van de door de klant gemaakte instellingen, zoals bijv. login-instellingen.

    3. 2.3.3 Operationele en optimaliserende cookies worden verzameld om klantfeedback toe te voegen en voor webanalyses van het gedrag van de klant, zoekprocessen op de website en het doel daarvan is om de website te optimaliseren.

    4. 2.3.4 Cookies voor gerichte advertenties worden gebruikt om het surfgedrag en de online activiteiten van de Klant te volgen. Dergelijke informatie wordt gebruikt om individueel aangepaste inhoud te tonen.

  4. 2.4 Als Falinas een link ter beschikking stelt naar de website van een derde partij, kan de website van die derde partij ook cookies verzamelen. Falinas raadt de klant aan om navraag te doen naar het cookiebeleid van een derde partij.

3. Lidmaatschapsvoordelen en prijzen

  1. 3.1 Falinas biedt haar klanten de mogelijkheid om deel te nemen aan haar lidmaatschapsbeloningsprogramma. Om lid te worden en te genieten van de voordelen van het Falinas-lidmaatschapsprogramma, voltooit u gewoon een aankoop van een product door de kortingsprijs te selecteren die alleen beschikbaar is op deze Site of via een toepasselijke Service en u wordt automatisch ingeschreven in het Falinas lidmaatschapsprogramma (inclusief de automatische kredietaankoopfunctie om de 14 dagen). Als lid van Falinas sturen onze experts je elke 14 dagen een aanbieding op maat. U kunt uw Falinas-account op elk moment annuleren met behulp van de beschikbare methoden; uw accountprofiel invoeren, contact opnemen met ons klantenserviceteam via e-mail, livechat of onze klantenservice bellen op het beschikbare telefoonnummer.

  2. 3.2 Het account van de klant geeft het saldo van de beschikbare Membership-tegoeden weer. Een Falinas-tegoed kan op elk moment vóór de vervaldatum worden besteed. Het aantal ontvangen credits is gelijk aan de kosten van het lidmaatschapsplan, gebaseerd op de overeenkomstige valuta (1 EUR = 1 credit). Een Falinas-tegoed verloopt na 30 dagen.

  3. 3.3 Cadeaubonnen werken bijna identiek aan lidmaatschapskredieten. Cadeaukaarten zijn vooruitbetaalde promotiecertificaten die aan Leden worden verstrekt in verband met het Lidmaatschapsprogramma. Ze kunnen door de klanten worden gebruikt om producten of diensten te kopen die door ons op deze site worden aangeboden. Cadeaubonnen zijn vrij overdraagbaar aan andere geregistreerde gebruikers en kunnen worden verdeeld en gebruikt voor meerdere aankopen op deze site.

  4. 3.4 Cadeaubonnen vervallen 3 dagen na de aanschafdatum. Zodra de cadeaukaart is ingewisseld, moeten klanten deze binnen een periode van maximaal 30 dagen gebruiken. Als een klant het lidmaatschap echter opzegt tijdens de eerste periode van het lidmaatschap, is de cadeaubon niet meer toegankelijk op het klantaccount.

  5. 3.5 De Klant is ervoor verantwoordelijk dat de accountgegevens te allen tijde correct en actueel zijn.

  6. 3.6 De ledenprijs is €47.00 for VIP, elke 14 dagen inclusief btw, wordt de debet-/creditcard van de klant elke 14 dagen belast. Falinas biedt soms speciale welkomstaanbiedingen aan, waarbij de introductieperiode meestal tussen de 3 en 30 dagen ligt. Uw lidmaatschapsprijs kan na aanmelding als automatische service worden gedowngraded naar een ander prijsmodel. Als deze wijziging plaatsvindt, geven de bonnen de nieuwe lidmaatschapsprijs weer.

  7. 3.7 Als de Klant de lidmaatschapsservices wenst te beëindigen, dient hij falinas.nl schriftelijk op de hoogte te stellen op het e-mailadres vermeld in artikel 22, of op eigen wijze onder "Mijn account", door te klikken op de optie "Lidmaatschap opzeggen" en het verzoek wordt met onmiddellijke ingang verwerkt.

      Zodra een gebruiker een annuleringsverzoek indient, heeft hij de volgende twee opties:
    • - Gebruikers kunnen de lidmaatschapsservice annuleren zonder extra kosten als het huidige lidmaatschapsplan wordt vastgehouden voor een langere periode van dertig (30) dagen vanaf de datum van het verzoek, of
    • - Gebruikers kunnen de lidmaatschapsservice met onmiddellijke ingang opzeggen door een vergoeding van €6.95 te betalen.

  8. 3.8 In geval van beëindiging wordt het lidmaatschap van de Klant inactief na het verstrijken van de betaalde periode, behalve in geval van beëindiging tijdens de introductieperiode, in welk geval het account van de Klant onmiddellijk inactief wordt. De Klant heeft niet het recht om gehele of gedeeltelijke terugbetaling van de ledenprijs te eisen. Tegoeden worden niet gerestitueerd.

  9. 3.9 Als de klant het account opnieuw activeert, is het annuleringsrecht volgens "Hoofdstuk 4", "sectie 18 inclusief subsecties" van de Deense wet inzake consumentenovereenkomsten niet van toepassing op de lidmaatschapsservice.

  10. 3.10 Lidmaatschappen verkregen met een eventuele introductieperiode dienen voor het einde van de in de aanbieding beschreven beperkte periode te worden opgezegd, anders wordt het lidmaatschap, indien het lidmaatschap niet voor de beperkte periode wordt opgezegd, automatisch omgezet in een volledig lidmaatschap tegen de overeengekomen en aanvaarde termijn. prijs, en automatische kosten voor het lidmaatschap worden toegepast.

4. Prijzen, betaling en orderbevestiging

  1. 4.1 De prijzen voor de producten zijn de prijzen die op de website worden vermeld op de datum van de bestelling en zijn inclusief van BTW, belastingen, heffingen en vergoedingen, maar exclusief transportkosten.

  2. 4.2 De gespecificeerde prijzen voor elk product kunnen variëren afhankelijk van de registratiestatus van de klant (normale prijs voor klanten die zich niet hebben aangemeld voor het lidmaatschap en prijs voor VIP-leden voor eerste aankopen en huidige leden).

  3. 4.3 De Europese prijsgarantie aangeboden op falinas.nl is gekoppeld aan de lidmaatschapsprijzen voor eerste aankopen als lid van Falinas. De Europese markten waarmee rekening moet worden gehouden, zijn de 27 lidstaten van de Europese Unie, samen met IJsland, Noorwegen, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. De Europese prijsgarantie houdt geen rekening met externe prijzen die voortvloeien uit tijdelijke aanbiedingen of acties. Om recht te hebben op compensatie voor het prijsverschil, moet de klant het verschil documenteren op het moment van aankoop of de volgende dagen, en het prijsverschil melden aan onze klantenservice binnen 7 dagen na aankoop. Om het prijsverschil te bewijzen, moet onze klantenservice toegang hebben tot de externe prijs via een geldige online link en een screenshot van de aanbieding.

  4. 4.4 De prijzen en omschrijvingen van producten zijn onder voorbehoud van typefouten aan de zijde van falinas.nl.

  5. 4.5 Bestellingen voor producten die worden beschreven als licentiesleutels zijn beperkt tot de aankoop van één (1) activeringssleutel per gebruikersaccount..

  6. 4.6 Falinas stelt naar eigen goeddunken de beschikbare voorraad voor de producten vast op basis van beschikbaarheid en kan naar eigen goeddunken variëren.

  7. 4.7 De Klant kan betalen met VISA, MasterCard of Direct Debit.

  8. 4.8 Wanneer de betaling is verricht, wordt het bedrag van de betalingsmethode van de Klant afgeschreven en ontvangt de Klant ontvangt binnen een redelijke termijn een schriftelijke bevestiging van de aankoop per e-mail, met inbegrip van deze Algemene Voorwaarden als geïntegreerd onderdeel.

  9. 4.9 falinas.nl geeft alleen kwitanties af nadat de aankoop is bevestigd en bevat de informatie die door de klant is geregistreerd op het falinas.nl-account.

5. Annuleringsrechten

  1. 5.1 De klant heeft het recht om het herroepingsrecht uit te oefenen op de aankoop van goederen in overeenstemming met de regels in hoofdstuk 18 en zijn subsectie PCS. 2, en hoofdstuk 19 van de Deense wet op consumentenovereenkomsten door hiervan kennis te geven aan Falinas binnen 14 dagen na ontvangst van het product en bijgevolg aan de onderafdeling PCS. 2.

  2. 5.2 De klant is aansprakelijk voor elke waardevermindering van het product als het begin van het gebruik ervan de handelingen overschrijdt die nodig zijn om de aard en kenmerken van het product vast te stellen en tijdens het testen van het product. Het herroepingsrecht hieronder blijft van kracht, op voorwaarde echter dat falinas.nl het recht heeft om een dergelijke waardevermindering te verrekenen met het restitutiebedrag.

  3. 5.3 De aankoopprijs wordt uiterlijk 14 dagen na de datum waarop de klant heeft gemeld dat hij de aankoop herroept, teruggestort via de betaalmethode van de klant. Falinas behoudt zich echter het recht voor om de terugbetaling van de aankoopprijs van de producten in te houden totdat de producten zijn geretourneerd en ontvangen, of totdat de klant de juiste documentatie voor retournering heeft ingediend.

  4. 5.4 Zodra de bestelling is verzonden, behoudt falinas.nl zich het recht voor om een verzoek tot annulering te weigeren. Desalniettemin, als de klant de bestelling toch wenst te annuleren, zal de klant de verzending weigeren in de leveringsfase.

  5. 5.5 De Klanten kunnen hun huidig lidmaatschap altijd opzeggen, er is geen bindende periode in overeenstemming met punt 3.7. Beëindiging kan plaatsvinden via het zelfbedieningsgedeelte op falinas.nl of door contact op te nemen met de klantenservice.

  6. 5.6 De klant erkent dat er geen terugbetalingen zullen worden gedaan die voortkomen uit een lidmaatschapsservice en dat de herroepingsrechten op de lidmaatschapsservices geldig zijn tot het einde van de beperkte periode.

  7. 5.7 De Klant die toegang heeft verkregen tot digitale inhoud, erkent dat hij daarmee zijn herroepingsrecht verliest.

6. Levering

  1. 6.1 De levertijd staat vermeld bij de afzonderlijke producten op de website. Indien niet anders vermeld, bedraagt de levertijd ongeveer 2-7 werkdagen.

  2. 6.2 Alle producten worden verzonden door een erkende vervoerder voor levering op het in de bestelling aangegeven adres.

  3. 6.3 De levering van het product wordt geacht te hebben plaatsgevonden wanneer het product in het bezit van de Klant is gekomen.

  4. 6.4 Indien een pakket niet wordt geleverd, dient de Klant contact op te nemen met falinas.nl Klantenondersteuning binnen 30 dagen na de aankoopdatum.

  5. 6.5 In geval van een vermist product is de Klant verantwoordelijk voor het contacteren van falinas.nl Klant Ondersteuning binnen 24 tot 72 uur na ontvangst zoals aangegeven in de artikelen 8.2 en 8.3.

  6. 6.6 Falinas ApS heeft het recht om de hieronder vereiste vervoersdiensten uit te besteden aan andere vervoerders, mits deze vervoerders redelijkerwijs aanvaardbaar zijn voor de verlader en gekwalificeerd zijn om de vereiste vervoersdiensten te verrichten. Alle door de vervoerder aangestelde onderaannemers zijn onderworpen aan de hierin vermelde voorwaarden. In geen geval zal de vervoerder zijn vervoerslogistieke diensten, met inbegrip van zijn diensten als tussenpersoon voor vervoersdiensten, uitbesteden.

  7. 6.7 De directe kosten in verband met het niet tijdig ophalen van het product door de klant zijn voor rekening van de klant. zijn voor rekening van de klant. De Klant draagt het risico in geval van toevallig verlies of beschadiging van het product tijdens de terugzending ervan.

  8. 6.8 In geval van retournering van producten verwijzen wij u naar de return policy.

7. Veiligheid en persoonlijke gegevens

  1. 7.1 Falinas ApS vereist bestaande kaderovereenkomsten met een of meer bedrijven waarmee Falinas ApS samenwerkt om diensten te leveren (hierna: Contractuele bedrijven).

  2. 7.2 Falinas ApS handhaaft bestaande kaderovereenkomsten met een of meer vervoersbedrijven waarmee Falinas ApS coöperaties (hierna te noemen: Contractuele bedrijven).

  3. 7.3 Falinas ApS geeft opdracht aan de gekozen vervoerder volgens artikel 6.5 van deze Voorwaarden.

  4. 7.4. Falinas ApS is een directe verkoper en verleent geen aanvullende diensten aan derden in geval van wederverkoop.

8. Recht om schadevergoeding te eisen voor producten met gebreken

  1. 8.1 De Klant is verplicht de Vennootschap en de vervoerders alle informatie te verstrekken die nodig is voor het vervullen van de douaneformaliteiten te vervullen en de nodige documenten te verstrekken via onze e-mail [email protected]

  2. 8.2 De Klant moet de Goederen bij ontvangst inspecteren en een klacht indienen binnen (24 tot 72 uur) na de levering om de zaak te onderzoeken. De klant moet alle vermeende defecten, tekorten in hoeveelheid of schade, met inbegrip van maar niet beperkt tot producten met zichtbare functionaliteit, behuizing of verpakking schade, verkeerde product, of ontbrekende product.

  3. 8.3 Opdat de klacht als geldig wordt beschouwd, moet de klant een foto verstrekken waarop de ontbrekende stuk(s) op de afbeelding van het product; een Foto van de geopende doos, waarop het beschermende zegel te zien is een foto van het etiket van de koerier; een foto van de zichtbare schade of vergissing product; Afbeelding van de lijst van producten met stempels; Afbeelding van de EAN-code; Een video wordt ook aanvaard in deze gevallen, zolang alle voorgaande vereiste informatie duidelijk is vastgelegd en goed zichtbaar is. Indien de klant deze bepalingen niet naleeft, worden de Goederen geacht definitief in overeenstemming te zijn met het Contract en vrij van enig gebrek. met de Overeenkomst en vrij van enig gebrek of schade die bij een redelijk onderzoek ervan aan het licht zou komen. ervan.

  4. 8.4 Indien een gebrek bij een redelijk onderzoek volgens artikel 8.2 niet aan het licht zou zijn gekomen, zal de klant zal de klant het Bedrijf zo snel als redelijkerwijs mogelijk is op de hoogte stellen wanneer het gebrek aan het licht komt; en de klant zal alle informatie en assistentie verlenen die het Bedrijf nodig heeft om een vermoed defect te onderzoeken en, indien nodig, het Bedrijf toestaan om de betreffende Goederen te inspecteren op elke locatie waar deze zich bevinden. zich bevinden.

  5. 8.5 Het is de Klant niet toegestaan het product onder rembours of door middel van een pakketdienst te retourneren. Wanneer een retourzending van een product is gemaakt door een klant met een niet-ledenrekening kunnen extra transportkosten van toepassing zijn. Indien de terugzending van het product door een klant die is ingeschreven in de VIP leden club, zullen de transportkosten gedekt door falinas.nl. In elk geval moeten de producten de naam en het adres van de afzender vermelden en van de vermelding "klacht" worden voorzien. Op de producten moet "retour" worden vermeld indien de terugzending van het product het gevolg is van de uitoefening van het herroepingsrecht.

  6. 8.6 Verdere details over het retourbeleid van het bedrijf zullen regelmatig aan de klant worden meegedeeld.

9. Beperking van aansprakelijkheid

  1. 9.1 Falinas Klanten hebben recht op terugbetaling binnen 14 dagen vanaf de dag van aankoop. Indien de aankoop een lidmaatschapsdienst is met terugkerende kosten, dan hebben de gebruikers het recht om de dienst en alle toekomstige kosten op te zeggen door de instructies te volgen in het bericht dat na de aankoop wordt verstuurd. Voor zover wettelijk toegestaan, indien wij vaststellen dat een opzegging te kwader trouw is gedaan of in een onwettige poging om betaling te vermijden voor Diensten of kredieten of goederen die zijn ontvangen en genoten, behouden wij ons het recht voor het verzoek om terugbetaling van de Klant af te wijzen.

  2. 9.2 Terugbetalingen kunnen worden aangevraagd via ons e-mailadres [email protected] Terugbetaling is afhankelijk van geval tot geval. Let op, de terugbetaalde bedragen kunnen in sommige gevallen verschillen van het betaalde bedrag als gevolg van door wisselkoersen en kosten van derden, en wij zijn niet verantwoordelijk voor de verschillen veroorzaakt door dergelijke koersen of kosten.

  3. 9.3 Als een verzoek om terugbetaling door ons is beoordeeld als verschuldigd voor klanten die gebruik hebben gemaakt van falinas.nl kredieten als betalingsmethode, zal de terugbetaling worden verwerkt als kredieten op dezelfde rekening.

  4. 9.4 Als een verzoek om terugbetaling door ons is beoordeeld als verschuldigd voor klanten die een gemengde betaling hebben gebruikt, inclusief falinas.nl kredieten en debet/creditcard of automatische incasso, zal de terugbetaling worden verwerkt overeenkomstig met het equivalent van het betaalde deel van elke geselecteerde betalingsmethode.

  5. 9.5 Als een verzoek om terugbetaling door ons is beoordeeld als verschuldigd voor klanten die Automatische Incasso als betalingsmethode hebben geselecteerd, zal de terugbetaling worden verwerkt op de geselecteerde bankrekening. Betaalmethode, zal de terugbetaling worden verwerkt op de geselecteerde bankrekening, Tien (10) werkdagen nadat de betaling is bevestigd door de uitgevende bank.

  6. 9.6 Als een verzoek om terugbetaling door ons is beoordeeld als verschuldigd voor klanten die creditcards/debetkaarten hebben gebruikt als een betaalmethode hebben gebruikt, wordt deze verwerkt en teruggestort op de oorspronkelijk geselecteerde betaalmethode.

  7. 9.7 Restitutieverzoeken voor bestellingen die door de klant in het leveringsstadium worden afgewezen, zoals vermeld in artikel 5.5, zal worden uitgegeven zodra de bestelling het logistieke magazijn van oorsprong heeft bereikt en de kwaliteitscontrole heeft doorstaan. inspectie heeft doorstaan.

  8. 9.8 Wanneer de zending om logistieke redenen, veroorzaakt door door falinas.nl, the customer shall submit a claim to falinas.nl en na beoordeling van het verzoek de terugbetaling aan de oorspronkelijke betalingswijze verwerken indien de vordering door ons als verschuldigd is beoordeeld.

10. Contactgegevens

  1. 10.1

    1. Falinas ApS
      Mylius Erichsens Vej 20A

      9210 Aalborg SØ
      CVR reg.no. 41331380

      Email: [email protected]

  2. 10.2 De afronding van een aankoop bij Falinas vereist de indiening van persoonlijke informatie zodat Falinas het product aan de klant kan leveren. Je kunt meer over het privacybeleid van Falinas vinden op de volgende link https://falinas.nl/privacy-policy

  3. 10.3 Falinas beperkt het aanmaken van klantaccounts tot één per persoon en twee per adres of IP.

  4. 10.4 Falinas behoudt zich het recht voor om elke poging om meerdere accounts aan te maken te controleren. In het geval van gedupliceerde accounts behoudt Falinas zich het recht voor om zonder voorafgaande kennisgeving of beperkingen actie te ondernemen om een adequaat gebruik van de services te garanderen. Voortdurende schending zal resulteren in de beëindiging van alle betrokken klantaccounts.

11. Recht op schadevergoeding voor gebrekkige goederen

  1. 11.1 De klant heeft twee jaar het recht om schadevergoeding te eisen voor defecte goederen nadat de goederen zijn geleverd in overeenstemming met de Deense wet op de verkoop van goederen hebben consumenten een wettelijke garantie van twee jaar.

  2. 11.2 Indien de Klant een beroep wil doen op een gebrek, dient hij dit binnen een redelijke termijn nadat de Klant kennis heeft genomen van het gebrek schriftelijk te melden aan Falinas.

  3. 11.3 Niettegenstaande de rechtsmiddelen voor defecte producten in overeenstemming met de Deense wet op de verkoop van goederen. falinas.nl behoudt zich het recht voor om defecten te verhelpen, inclusief maar niet beperkt tot het recht om producten te repareren en te vervangen.

12. Uitsluiting van aansprakelijkheid

  1. 12.1 Falinas is uitgesloten van aansprakelijkheid in geval van wijzigingen in rechten en prijzen, tekorten in de beschikbaarheid van producten, fouten in bewijs, technische defecten en overmacht, bijv. Arbeidsconflicten met toeleveranciers, gebrekkige leveringen en producten , of onderleveranciers die niet leveren of een vertraging in de levering veroorzaken. Evenzo is Falinas niet aansprakelijk voor het niet ontvangen van meldingen, inclusief maar niet beperkt tot e-mails in verband met aankopen of verzoeken om of beëindiging van het lidmaatschap. Het is de verantwoordelijkheid van de Klant om ervoor te zorgen dat een e-mail niet in de junk/spam e-mailbox of vergelijkbare plaatsen terechtkomt.

  2. 12.2 Voor zover maximaal toegestaan door de toepasselijke wetgeving, zullen Falinas ApS of zijn leveranciers in geen geval aansprakelijk zijn voor enige speciale, incidentele, indirecte of gevolgschade van welke aard dan ook (inclusief, maar niet beperkt tot, schade voor winstderving, verlies van gegevens of andere informatie, voor bedrijfsonderbreking, voor persoonlijk letsel, verlies van privacy die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van of het onvermogen om de Service te gebruiken, software van derden en/of hardware van derden die wordt gebruikt met de Service, of anderszins in verband met enige bepaling van deze Voorwaarden), zelfs als Falinas ApS of een leverancier op de hoogte is gebracht van de mogelijkheid van dergelijke schade en zelfs als het herstel zijn essentiële doel niet bereikt.

  3. 12.3 Sommige staten staan de uitsluiting van impliciete garanties of beperking van aansprakelijkheid voor incidentele schade of gevolgschade niet toe, wat betekent dat sommige van de bovenstaande beperkingen mogelijk niet van toepassing zijn. In deze staten zal de aansprakelijkheid van elke partij beperkt zijn voor zover toegestaan door de wet.

13. Diversen

14. Toepasselijk recht en jurisdictie

15. Beslechting van geschillen

16. Voor gebruikers in de Europese Unie (EU)

17. Wettelijke naleving in de Verenigde Staten

18. Scheidbaarheid

19. Ontheffing

20. Vertalen Tolken

21. Wijzigingen in deze algemene voorwaarden

22. Contactgegevens

Met vriendelijke groet